ניהול זמן

ניהול זמן
ניהול זמן

אנו מתחייבים כי בעזרתנו, תסגל ותפנים הרגלי ניהול וארגון זמן משופרים אשר יאפשרו לך לתכנן ולהשיג באופן אפקטיבי יותר את מטרותיך.
תלמד להספיק יותר בפחות זמן ולזכות ביותר שליטה על נתחי זמן שבמצב רגיל נבלעים ע"י הפעילות השוטפת. כך תוכל להפיק הרבה יותר מכל שעת עבודה.

יש קשר הדוק בין היכולת לניהול זמן, לבין היכולת להשיג את המטרות אותן רוצים. ניהול זמן אחראי ומושכל מאפשר לעשות יותר, הרבה יותר, כאשר המטרות להשגה מוגדרות ומנוסחות כך שאפשר להקצות להן את הזמן הנדרש.
מאחר ואי אפשר לרשת זמן, לקנות זמן או להחזיר אותו לאחור, אפשר רק לנהל אותו נכון, להחליט במה להשקיע זמן, למשך כמה זמן, למה ואיך. זהו ניהול זמן.

מה אנחנו מציעים?
בפורמטים השונים של פעילותינו, בין אם בליווי עסקי, ליווי מנהלים אישי או כחלק מלמידת ניהול זמן אפקטיבי, אנחנו עובדים בהתאמה אישית, בכל הנושאים הקשורים לניהול הזמן: תהליך הצבת והגדרת המטרות, תכנון, קבלת החלטות, להגיד "לא" כשנדרש, ניתוח מצבים, האצלת סמכויות, תעדוף ועוד ועוד.

מה הייחודיות שלנו?
הידע המקצועי שלנו, השיטות בהם אנו נעזרים והשימוש בכלי עזר ייחודיים לנו, מכוונים לייצר יותר זמן ולהקצות אותו לדברים החשובים באמת.
לפני תחילת העבודה, אנחנו מאבחנים את דרך ניהול הזמן של הפונה, מבינים את צרכיו הייחודים ברמה העסקית וברמה האישית. אנחנו מזהים את נקודות התורפה בניהול הזמן שלו כמנהל עסוק ולומדים את האתגרים והאילוצים המיוחדים לו ועובדים על שינויים ושיפורים.

רכישת ספר

חדש!

הספר "התעמרות בעבודה"
לדעת - להכיר - להתמודד

This will close in 0 seconds